14 Şubat 2010 Pazar

Cennet Gözlü Yarime


Cennet gözlü yarim
Aşkım, meleğim, birtanem, güzel sevgilim;

Ne ayrılıklar yaşadık beraber, ne özlemler, ne hüzünler… Ama biliyorum ki her geçen ayrılığın sonunda, tekrar yanında olucağım gün gelicek. İşte o zaman daha da deli çarpacak bu yürek, bu kalp attığı sürece hep seni, sadece seni özleyecek… Aramızda binlerce kilometre uzaklık olsa da bir gün bile vazgeçmedik birbirimizden. Bugün 13 Şubat sevgilim, yarın yanında olacağımı bilmek o kadar muhteşem ki sanki nereye baksam sen varsın, bütün benliğim, bütün kalbim seninle öylesine dolu ki, ben artık seni yaşıyorum sevgilim…
Sen demek saçma geliyor aslında. Çünkü ilk günden beri, asla sen olmadık, asla ben olmadık... Daima biz olduk ve iki tonton ihtiyar olucağımız güne kadar daima biz olarak kalıcaz birtanem...:)
Sadece beni bekle sevgilim, sadece bir gece daha... Yarın sabah o güzel gözlerini yeni doğan güne açtığında bende senin yollarında olacağım. Ellerini tutmak ve cennet gözlerinde kaybolmak için geliyorum aşkların en güzeli sevgilim. Sana ne kadar sevdiğimi anlatsam da, tek bir bakışın bütün sözlerimi anlatmaya yetiyor cennet gözlü yarim.
Hatırlıyormusun meleğim, ilk 14 Şubatımızı? =)
İzmit sahilinde o kefeyi bulmuştuk (aslında kaybolmuştuk ama bir şeyler bizi oraya getirdi sanki=))
Ben doyamam sana sevgilim ne elini tutmalara ne gül yüzüne bakmaya doyamam. Nereye gidersem gideyim yanımda sen ol yeter, İçimi ısıtan ne sıcak çaylarımız nede başımı döndüren çektiğimiz nargilenin dumanından değil sevgilim. Sen ısıtıyorsun beni senin sevginle sıcacık bu kalp, senin elimi tutan ellerin gözlerinin içi gülerek verdiğin o tebessümler ısıtıyor beni ve her zaman sensin benim başımı döndüren güzel sevgilimmm…

Not: Seni Seviyorum...:)

Tarih: 14 Şubat 2010 
Daisypath Friendship tickers