22 Temmuz 2012 Pazar

Aşk Günlükleri: 21 Temmuz 2012

Birtanecik sevgilim, hayatımın anlamı, tatlı aşkımmmmmmm...

Birgün daha sensiz geçiyor, üzgünüm sensiz geçen günlerde sevgilin. Kolu kanadı kırık, dudağı büzülmüş ağlamaya hazır küçük bir çocuk gibi çaresiz. Tek umudum seni gün bitmeden birkaç dakikacık bile olsa görebilmek.

Bugün mübarek Ramazan ayının ikinci günü, ama oruç değil bana zor gelen, sana bu kadar yakınken, seni görememek gerçek oruç aslında sevgilim. Pelin orucu bu, gel artık bitsin bu oruç, nasıl ezan sesi insanları camiye çağırırsa, seninde sesin beni kendine çağırsın, gel aşkımmm de koşa koşa gelsin yanına sevgilin.

Seni çok özledim birtanecik aşkım, öyle bir bağladınki beni kendine, sensiz geçen tek bir soğuk güne bile gıcığım işte ! Gel aşkım ısıt beni sevginle... Bugünde sana hayran, sana aşık bu kalp, Seni çok seviyorum dünya güzeli...
Daisypath Friendship tickers