20 Ağustos 2012 Pazartesi

Aşk Günlükleri 20 Ağustos 2012

Göz Doktoru

Bugün göz doktoruna muayene olmaya gittim sevgilim. Önce küçük bir odada göz tansiyonumu ölçtüler, ordan ilk sonuçlarımı aldım ve doktorun odasına gittim, epeyde bir sıra vardı. Bekledim bende yapcak birşey yok tabi, ondan sonrada doktorun odasına girdim sıram gelince. 

Gözüme bir gözlük taktı doktor ve bir mercek yerleştirdi, sonrada uzaktaki bir panodaki yazıları okumamı söyledi. Bende okudum aşkım, ne gördüysem onu okudum hemde. Doktor ileri derecede göz bozukluğu olduğundan şüphelendi hep yanlış okuyormuşum panoda yazan harfleri. Gittikçe numarayı arttırdı doktor gözlüğün merceğindeki, ama ben yine gördüğümü okumaya devam ettim. 

Doktor endişelenmeye başladı. Ama sonra doktora bizden bahsettim, dünyalar güzel bir kız arkadaşım var ve ben onu çok seviyorum dedim. İşte o zaman doktorda anladı nihayet, benim gözümün senden başka birşey görmediğini...


Senden başkasını ne gözüm görür, ne gönlüm ister... Sen benim birtanemsin, seni çok seviyorum aşkların en güzeli. Senden tek dileğim var, iki yaşlı tonton ihtiyar olana dek ayrılma gözümün önünden, yanıbaşımdan. Hep benimle ol, yıllarda geçse hayran olduğum güzelliğine bakmaya doyamam ben sevgilim. Kendi güzel, kalbi güzel, ruhu güzel sevgilim, iyki varsın gözümün nuru.
Daisypath Friendship tickers