22 Ağustos 2012 Çarşamba

Aşk Günlükleri - 22 Ağustos 2012

Beşikten mezara aşk

Kaç insan sevgilisiyle daha annesinin karnındayken tanışır ki ? Cevabını bilmiyorum ama henüz bizden başkasına şahit olmadım güzel sevgilim. Daha annelerimizin karnındayken biz karşılaşmısız ilk kez.  Annelerimiz ikiside bizlere hamileyken karşılaşmışlar yolda, ayak üstü sohbet etmişler, kesin ben ilk tekmemi o zaman atmışımdır :=)

Bizim hikayemiz daha dünyaya gelmeden başlamış. Sonrasında da birlikte oyunlar oynayarak büyüdük biz komşu kızı.

İnsanın sevgilisini çocukluğundan beri tanıyor olması inanılmaz güzel çok tatlı bir duygu. Başka hiçkimsede bulamayacağın bir güvene sahip olmak, karşındaki insanı çok iyi tanıyor olmak, aslında ne kadar da şanslıyız öyle değilmi sevgilim ? İlk tanıştığımız tarihi bile bilmiyoruz halbuki, sadece anne karnındayken ilk kez karşılaşmışız onu biliyoruz, sonrasında da bebekliklten beri hep birbirimizin yakınındaymışız.

Sen beni nasıl çarptın böyle komşu kızı, deli divane aşık ettin kendine... Ama iyki çarptın, biz mutluluğu, aşkı, sevgiyi birbirimizin kalplerinde bulduk. Sıcacık bu kalp şimdi seninle...

Anne karnından, son nefesimizi vereceğimiz güne kadar bırakma beni..

Seni çok seviyorum güzel bebeğimmm


Daisypath Friendship tickers