2 Kasım 2012 Cuma

Aşk Günlükleri - 02 Kasım 2012

Ufo bizi uzaya götürme ! :(

Televizyonda gördüm aşkım, Ufo ısıtıcılar uzaya götürüyormuş bir şanslı kişiyi. Ama böyle şans mı olur aşkım ya, yerden tam 103 kilometre yükseğe götürüyormuş birde. 

Mantıken düşünürsek, 103 kilometre yukarıdan dünyaya haykırmak güzel olabilir "PELİN SENİ SEVİYORUM" diye. Maksat tüm dünyaya aşkımızı haykırmak ama kim duyacak ki o mesafeden, zaten uzayın özelliği sesi yutması, 7 milyar insandan 1 allahın kulu duymaz. 

Hem naparım ben senden o kadar yüksekte aşkım ya  ? Felix Baumgartner bile 39 kilometre yüksekliğe çıktı oradan attı kendini aşağıya. Ben sensizliğe o kadar bile dayanamam, atarım  kendimi aşağıya hemde paraşütsüz, serbest atlama olur benimkisi hasretine dayanamayıp da.

Ufo ile uzaya gitsen ne olacak ki ? Kime anlatacaksın, kime inandıracaksın. Düşünsene arkadaş ortamında anlatıyorsun beni ufo geldi aldı uzaya götürdü ? Kim inanır ki buna zaten ? Uzaylılar kaçırdı ufo (uçan daire) ile diye atıyosun kafadan sancaklar. Başka firma olsa neyse, yani bir araba firması olsa, renault ile uzaya gittim dese bi nebze, ama ufoyla uzaya götürdüler beni nedir yahu,
hayret bişe...

Bide ufo alıp napıcaz ki ? Zaten dünyanın masrafı, elektirik masrafı ayrı dert, hadi onu geçtim güneş losyonu sürücen onun karşısına geçmek için o apayrı bir dert. Güneş gibi ısıtıyo düşünsene, ıstakoz gibi kızarırsın karşısında uyuya kalsan, sonra bide doktor parası, astarı yüzünü geçiyo baksana valla hayatım.

Hem Ufo nedir ya, güneş gibi ısıtıyormuş.Boşver aşkım Ufo'yu, birbirimize sımsıkı sarılalım, biz ısıtalım birbirimizi.  

Dünyanın, güneş sisteminin, galaksinin, evrenin en güzel kızı, Seni Çok Seviyorum.
 
Daisypath Friendship tickers