10 Kasım 2012 Cumartesi

Aşk Günlükleri - 11 Kasım 2012

Hayatım bir film olsa...

Hayatım bir film olsa acaba nasıl bir film çıkardı ortaya. Belki biraz komedi belki biraz dram belkide mesleki bir belgesel bilemiyorum gerçekten. 

İzleyenler beğenirler mi acaba yoksa filmin ortasında sıkıntıdan sinemayı mı terkederlerdi ? 

Aslında sanmıyorum kimsenin bu filmi yarıda bırakıp sinemayı terkediceğini. 

Her ne kadar senarist, yapımcı yada kurgu zayıf olma ihtimali olsada, bazı filmler sadece oyuncuları ile izletirler kendilerini. Film benim hayat hikayem olucaksa, o zaman bu filmin başrolü sen olucaksın demektir güzel sevgilim. Çünkü benim hayatımın merkezinde sen varsın aşkların en güzeli.

Çok güzel bir romantik komedi olur bizim hikayemizden güzel sevgilim. Şimdi diceksin komedi nerden çıktı diye ? Sende haklısın tabi birtanem ama birde şöyle düşün, ben senin yanında olduğumda hep yüzüm gülüyor. Demek ki komedi de var bizim hayat hikayemizde, yoksa niye sürekli yüzüm gülsün senin yanındayken tatlı aşkım ? =)

Film "uzun zaman önce" diye başlamalı, el ele tutuşmuş iki küçük çocuktan, günümüze kadar birlikte büyüyen iki kalbin hikayesine tanıklık etmeli, anca olarak bizim hikayemizi beyazperdeye doğru olarak anlatma şansı olabilir bu filmin sevgilim. 

Kaç oscar alırız bilmem ama bana seni vermiş rabbim, zaten sen Rabbimin bir lütfu bu dünyadaki ödüllerin en büyüğüsün birde üstüne oscar heykelciği istemek olmaz şimdi.

Bu gece de gözlerimi kapatırken hayalinle, bir kez daha şükrediyorum rabbime seni bana benide sana verdiği için. Öptüm güzel alnından gözbebeğim, tatlı rüyalarında bana da yer ayır. Seni çok seviyorum....
Daisypath Friendship tickers