25 Aralık 2012 Salı

5. Yılımız: 25 Aralık 2012

Ben ki, sevdiğinin gözlerinin içinde bir ömur mutluluğu, huzuru, sevgi, saygı ve anlayışı gören onu dünyann en kıymetlı hazinesi bilen biri olarak her ne kadar sana karşı sitem ettigim anlar olsa da hiçbir zaman sana kızmadım, kırılmadım, kırılamadım.. Şimdi yoksun yanmda bu yazıyı sana seneye yollıyacağım biliyorum ki herşey çok güzel olacak. Şu an seni o kadar özluyorum ki aşkim bir bilsen.. Geride bıraktıgımız 4yılda her daim yanımda var olarak hayatımı guzelleştirdiğin ve desteğini hiç bir zaman eksik etmediğin için sonsuz tesekkür ederim birtanem.. Seni cok sevdim askım çunkü, her gülümseyişin içimi yeniden yaşama sevinci dolduruyor.. Senin her gülümseyişin aşkım deyişin karamsarlığı yıkıyor umutsuzluğu parçalıyor... Sensiz bir hayatı düşünemiyorum bile.. Seni hiç tanimamış gözlerine bakmamış olsaydım belki sensizde devam edebilidim hayata ama artık olmaz.. Gözlerine baktım bir kere.. kopmak çok zor.. sensiz yaşayamam çünkü sen aşksın aşksız yaşanır mı? Yaşanmaz.. sensiz yaşayamam.. sevgilim; her günümüz birbirimizi daha çok severek ve birbirimize daha cok bağlanarak geçsin.. Seni Seviyorum
Daisypath Friendship tickers