21 Ocak 2013 Pazartesi

20 Ocak 2012 - Doğum Günü Kutladık Biz

Güzel sevgilim, dünyalar güzeli aşkım, gülen yüzüm, hüzün kovucum... Harika bir günü daha geride bıraktık. Bana diyorsun yoruluyorsun gelme diye ama ben senin yanında aşk dolu, huzur dolu, enerji doluyum nasıl gelmem. İyki varsın dünyalar güzeli aşk, seninle mutluyum ben seninle gülüyor yüzüm. İyki varsı aşkım. İyki benim iyiki'lerim oldun. İyi olan herşeyde sen varsın. Seninle ilker'in çok mutlu. Deli gibi aşık deli divane sana bu kalp. 

Seni bugün ilk gördüğümde ilk aklımdan geçen, nasıl bir boksörün normal hayatta yumruk atması yasaksa seninde normal hayatta bu kadar güzel olman yasak olmalı. Çok güzelsin canımın kalbi, rabbim nazardan korusun kalbimi yerinden fırlatıcak kadar şiddetli attırıyor heyecanın. Bitmeyen neşem, aşkların en güzeli seni çok seviyorum. En kötü günümüz bugünkü gibi olsun. İyi ki doğdun güzel aşkım. Ayın 25'inde yanında olamıcam malesef bugün kutlamak istedim aşkım doğum gününü. Bugün cafede otururken, pasta geldiği zaman yüzünde gördüğüm şaşkınlık ve mutluluk yeter yüzümün gümesine, gerçi öğrenemedim mumları üflerken tuttuğun dileği. Seni çok seviyorum aşkların en güzeli. İyiki varsın, iyiki benim aşkımsın. İyiki iyikilerimsin. Seni çok seviyorum
Daisypath Friendship tickers