21 Ocak 2013 Pazartesi

Aşk Günlükleri - 21 Ocak 2013

Eşi benzeri olmayan güzel sevgilim. Rabbim özene bezene yaratmış seni. Bir an bile aklımdan çıkmıyor güzel yüzün ve baldan tatlı gülümseyişin. 

Gerçek hayatta boksörlerin yumruk atması nasıl suç sayılıyorsa, seninde bu kadar güzel olman yasaklanmalı aşkım. Sen öldüreceksin yoksa beni kalpten ! 

Heranımda sen ol artık güzel sevgilim. Sabah gözümü açar açmaz senin sesinle uyanıyım, öpeyim tek bir kerecik güzel alnından ve seninle başlayayım yeni güne. 

Hani çok beğendiğin bir şarkı olur da defalarca başa alıp dinlersin ya, işte öyle istiyorum senin güzel sesinle uyanmayı sevgilim. Hemde mp3 yada telefon olmadan önce, kaset çalarlar vardı, işte o zamanlar makinenin pili bitmesin diye kalem ile sarardık ya kasetleri başa, işte ona bile razıyım güzel sesini doya doya duyabilmek için aşkım. Yeterki sen ol artık yanımda.

Ama ben seni öpmelere doyamam güzel bebeğim, o yüzden yalan söylemicem tek bir öpücükle kurtulamazsın çünkü seni çok seviyorum ben tatlı bebeğim :)


Deminden beri bir yandan bilgisayarda çizim işlerini yapıyorum, yarın sabaha teslim etmem lazım iş yerimde. Çalışırken bir yandan da sürekli telefonuma mesaj gelmiş gibi bir hisse kapılıyorum ve elim telefona gidiyor. Bakıyorum mesaj da gelmemiş. Dedim ilker, kafayı yemeden işe bir ara ver ve haykır azcık "PELİN SENİ ÇOK SEVİYORUM" diye. Sen beni deli divane ettin kendine, seni düşünmeden tek bir şey bile yapamıyorum işte dünyalar güzeli aşkım :)
Daisypath Friendship tickers