25 Ağustos 2012 Cumartesi

Aşk günlükleri - 25 Ağustos 2012


Köprü Trafiği

















Sadece 1 gün kaldı sevgilim, yarın yollara düşüp gelicem yanına nihayet. Daha geçtiğimiz salı günü birlikteydik ama bana sanki aradan aylar geçmiş gibi geliyor. Çok özledim dünyalar güzeli sevgilimi.

Bugün ayın 25'i, yani birlikte koca bir ayı daha geride bırakmışız sevgilim, ama bizim için ayın 25'i yarın olsun, biz yarın kutlayalım bu günümüzü, olmaz mı sevgilim ? ? =)

Bütün bir gün bırakma elimi, el ele, göz göze dolaşalım İstanbul sokaklarında... Yorulursan gir koluma, ihtiyar tonton çiftler gibi olalım, ama yeterki bırakma beni, sana yakın olmak istiyor artık aşkın, koca bir gün benim ol. Sadece benim ol yarın güzel sevgilim. Ve akşam olunca, bir daha ki buluşmamızı hayal ederek, güzel alnına kocaman bir öpücük kondurarak ayrılıcam senden. Aslında bizimkisi ayrılmak da değil birbirimizden. Biz hiç ayrılmadık ki dünya güzeli ! Biz hep sonra görüşürüz aşk dedik. Biz hiç ayrı kalmadık birbirimizden, aramıza binlerce kilometre girdiği zamanlarda bile, bu kalpte sadece sen vardın. Sen hep benimleydin, son nefesime kadarda benimle ol tatlı aşk. Seni çok seviyorum hayatımın anlamı, artık yarın olsun düşsün ilker'in yollarına, o yollar bile senin için geçildikten sonra o kadar tatlı gelir ki bana, köprü trafiğini bile gözüm görmez, yanına geliyor ilker...

Bekle beni aşkların en güzeli sevgilimmmmmm
Daisypath Friendship tickers