16 Eylül 2012 Pazar

Aşk Günlükleri - 16 Eylül 2012

Günler sonra ilk kez buluşan ellerimiz...

Bir hafta daha geçti sevgilim. Koskoca bir hafta daha geçip gitti.

Bu kez daha güzeldi yolculuk çünkü beni beklediğini biliyordum otobüsten ineceğim yerde. 

Seni görmek, sana yaklaşmak, her adımda kalbimin dahada hızlı çarpması. Senin dönüşün ve beni gördüğün an, işte o an gözlerinde parlayan o pırıltı. Günler sonra ilk sarılışımız, hemde sımsıkı. Güzel alnından tek bir kez öpüşüm...

İşte ben o an anlıyorum evde olduğumu. Senin yanında ben buluyorum huzuru, mutluluğu. Hüzün kovucumsun sen benin sevgilim. Her buluşmamızda ilk günkü heyecanımızı yaşatıyorsun bana aşkların en güzeli...

Seninle herşey çok güzel melek sevgilim, ama başını omzuma koyduğun an daha bir tatlı geliyor dünya bana, aşılmaz dağlar bile küçücük, ufacık oluyor gözlerimde. 

Hiç bitmesin mutluluğumuz, Rabbim beni sana, seni bana vermiş. Hiç ayırmasın bizi yüce Rabbim.

Birbirimizi gördüğümüzde hep aynı aşkla parıldamaya devam etsin gözlerimiz. Çünkü ben o ışık saçan, cennet gözlerinde buluyorum sonsuz huzuru.

Not: Seni Çok Seviyorum
Daisypath Friendship tickers