8 Eylül 2012 Cumartesi

Aşk Günlükleri - 08 Eylül 2012

Seni ne çok sevdiğimi, bir ben bir Allah bilir...

Koskoca bir hafta daha geçti sevgilim. Bak yine haftasonuna geldik.

Aslında nasıl geçtiğini bile anlamadım bu haftanın. Bir tek sabah işe girişimi biliyorum ve bir bakmışım akşam olmuş paydos demişiz. Zaman o kadar hızlı geçiyor, ya yeni işimin hevesiyle zaman böyle hızlı akıp gidiyor yada iş yoğunlundan, koşuşturmaktan bu kadar hızlı geçiyor.

Akşamları ise yorgunluktan yeterince vakit ayıramıyorum sana güzel sevgilim. Ne kadar konuşsakta telefonda, doyamam zaten ben senin sesine, tek tesellim bu. Biz yedi saat konuştuğumuzda da doyamıyoruz ki birbirimize.

Çok özledim seni aşkların en güzeli. Bak geldim yine şehrimize, İstanbul'a... Yarın yanına koşucak sevgilin. Sorucak sana "Beni ne kadar özledin" diye. Eğer "Çok özledim" dersen, bende o zaman "Ne kadar özledin, göster bana" dicem sana. İşte o zaman sende "Kocaman özledim" diye iki kolunu açıcaksın yanlara. İşte bende o zaman sımsıkı sarılıcam sana dünya tatlısı, kulağına fısıldıcam aşkımmmmmmmmmmmmmmm diye, hemde çevrede kim var kim yok aldırmadan. Seni ne çok sevdiğimi bir ben bir Allah bilir.

Artık duymayan, bilmeyen, öğrenmeyen kalmasın, herkes şahit olsun bizim aşkımıza


















Yarın olsun artık. Artık kavuşsun ellerimiz, ciğerlerim senle dolsun, aşk kokusuyla. Kalbim sevginle ısınsın bir kez daha. Öpmelere, koklamalara doymadığımsın, seni çok özledim ve çok seviyorum tatlı aşkım

Daisypath Friendship tickers